Časté otázky

Ceny, které jsou na internetu, platí i na prodejně?

  • Ano, naše kamenná prodejna dodržuje stejné ceny jako e-shop.

Jaká je vaše otevírací doba, máte otevřeno i v sobotu či neděli?

  • Otevírací dobu naleznete na našem webu na stránce kontakt, v sobotu i v neděli máme bohužel zavřeno.

Poskytnete nám slevu na zboží?

  • V případě, že objednáváte zboží ve větším počtu (tedy ne např. 1 meteostanici apod.), můžete cenu konzultovat na e-mailu info@meteorologie.cz

Mohu u vás platit platební kartou?

  • Ano, u nás na prodejně je možné zaplatit za zboží platební kartou.

Přijímate platbu v cizí měně?

  • Nikoliv, akceptujeme pouze českou měnu.

Jaká je cena dopravy?

  • Pokud hodnota objednávky přesáhne 2 000 Kč s DPH, doprava není účtována. V současné době nabízíme služby přepravy pomocí České Pošty a přepravních služeb DHL či PPL.

Proč zboží nezasíláte prostřednictvím jiných dopravců?

  • S jinými dopravci nespolupracujeme z důvodu nevyhovující logistiky, horších cen přepravy zboží nebo z důvodu špatného zacházení s odeslaným zbožím.

Dostupnost zboží: Skladem. Máte produkt skutečně skladem v prodejně?

  • Snažíme se mít 99,95 % zboží skladem a průběžně aktualizovat webové stránky tak, aby stav dostupnosti zboží byl v momentě prohlížení stránky daného produktu návštěvníkem vždy aktuální. Přesto se může stát, že tento stav nebude odpovídat realitě a pokud budete mít pochybnosti, není nic jednoduššího, než si zavolat do prodejny a zeptat se na dostupnost produktu přímo nás.

Za jak dlouho mohu očekávat zboží, které jsem si objednal přes internet?

  • Pokud je zboží skladem, tak je standardně doručováno do 48 hodin od potvrzení objednávky, vždy záleží na čase objednání a na tom, kdy si jednotliví dopravci přijedou pro svoz zboží.

Zasíláte zboží do zahraničí?

  • Ano, zboží zasíláme i do zahraničí, ale pouze na Slovensko. Podrobnější informace najdete v našich obchodních podmínkách.