Způsoby a ceny doručení

Způsoby a ceny doručení zboží v ČR

Při objednávce nad 2000,- Kč náklady na poštovné a balné při doručení zboží po ČR neúčtujeme.

Kupující si v tomto případě může také zvolit způsob doručení zboží dle vlastního uvážení. Při objednávce nižší je cena doručení zboží závislá na tom, jaký způsob si kupující zvolí.

Tabulka pro rychlý přehled způsobů a cen doručení zboží v rámci ČR:

    Platba předem na účet    Platba v hotovosti 
Osobní odběr na provozovně 0,- Kč 0,- Kč
Osobní odběr na výdejním místě Uloženka.cz  49,- Kč 69,- Kč
Doručení Českou poštou 109,- Kč 109,- Kč
Doručení DPD 109,- Kč 109,- Kč
Doručení PPL 109,- Kč 149,- Kč

Zaslání zboží - Česká Pošta

Zboží je zasíláno jako Balík do ruky, jehož doručení by mělo být provedeno následující pracovní den. Zákazník na email obdrží informaci o tom, kdy byla zásilka expedována a jaké má přiřazeno identifikační číslo. Pokud nejste zastiženi na udané adrese, měla by vás Česká pošta upozornit výzvou na doručení zásilky. Výzvu byste měli najít ve vaší poštovní schránce, obsahuje i kontaktní informace o dodací poště, kde je možné balík vyzvednout. POZOR oproti normálnímu balíku je Balík do ruky na pobočce uložen jen 7 pracovních dnů, pak je odeslán zpět odesílateli. Vyexpedovanou zásilku by mělo jít sledovat online na cpost.cz nebo si každý adresát může zjistit podrobnější informace o doručení zásilky na tel. čísle 800 177 889.

Zaslání zboží - DPD

Zboží je zasíláno službou DPD PRIVATE, jejíž doručení by mělo být provedeno následující pracovní den. V den expedice zboží adresát obdrží sms zprávu, v které jej přepravní služba informuje o naložení zásilky. Řidič jej také může v den doručení telefonicky kontaktovat, aby si s ním domluvil podrobnosti předání. Zásilka je standardně doručována v rozmezí 8–17 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení lze domluvit při kontaktu s řidičem nebo na zákaznické lince 841 700 700 ). V případě nezastižení by měl řidič na místě zanechat oznámení a balík se pokusit doručit ještě následující pracovní den (může až 3x). Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Zásilku lze online sledovat na dpd.cz.

Zaslání zboží - PPL

Zboží je standardně doručeno do následujícího pracovního dne po jejím expedování. Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce ppl.cz. Řidič může adresáta v den doručení telefonicky kontaktovat, aby si s nim domluvil podrobnosti předání. Zásilka je standardně doručována v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení by měl řidič na místě zanechat oznámení a balík se pokusit doručit ještě jednou následující pracovní den. Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Vyzvednutí zboží na provozovně či jiném výdejním místě

Objednané zboží může kupující také odebrat osobně a to na adrese provozovny prodávajícího či na adrese výdejního místa. Tuto možnost si kupující zvolí sám při realizaci objednávky v internetovém obchodě nebo po jiné dohodě s prodávajícím. Před osobní návštěvou vybrané provozovny či výdejního místa je nutné vyčkat na potvrzující email s informací o tom, že je již objednané zboží připraveno k odběru. Při samotné návštěvě by pak měl kupující předložit nějaký identifikátor své objednávky (např. vytištěné potvrzení objednávky). Seznam provozoven a výdejních míst prodávajícího lze najít na internetových stránkách prodávajícího.

Možnosti doručení zboží na Slovensko

Zákazníci ze Slovenska mají možnost si zboží nechat zaslat přímo na požadovanou adresu na Slovensku. Rovněž lze zboží objednat na osobní odběr a to si pak vyzvednout osobně na provozovně prodávajícího. Dopravu na Slovensko zajišťuje firma DPD. Objednané zboží na dobírku se hradí v hotovosti (platí se v eurech v kurzu daného dne, který vydává ČNB - Česká národní banka) přepravní službě, která zboží doveze.

Cena přepravy je 220 Kč při platbě předem. Jestliže chce zákazník zaplatit až při převzetí (dobírka), pak cena přepravného činí 260 Kč.

POZOR: objednávky s platbou předem na účet lze realizovat pouze po předchozí domluvě a to vždy pouze z české banky, případně ze zahraniční, pokud zákazník zaplatí všechny mezibankovní poplatky.